00:00
00:00
View Profile FatKidWitAJetPak
Oh, hello there. I guess you want to know who I am. I mainly create ambient music and voice act here on NG. Occasionally youll see me produce some silly animation or game. If you want to chat or something, send me a spanky danky PM. *Sig by Magical-Zorse*

Nick Sumbles @FatKidWitAJetPak

27, Male

Apple & Entrepreneur

Whats a... school?

Little Rock, AR

Joined on 7/28/07

Level:
29
Exp Points:
8,860 / 9,340
Exp Rank:
2,767
Vote Power:
7.03 votes
Rank:
Private
Global Rank:
3,419
Blams:
152
Saves:
2,409
B/P Bonus:
18%
Whistle:
Gold
Trophies:
27
Medals:
1,971
Gear:
21

Comments (73)

Welcome back, old chum.
I can't believe I just read all that, damn I'm a good reader. Oh, and I used to like the boasting you'd do about awards, it showed that you were excited and I was excited for you! When do we get to hear you speak again?

Well, I might boast but it seems everytime I do that theres always that one annoying comment that says ATTENTION WHORE and just makes me want to punch my computer screen dooohhhh. Ive always loved your art style, so I hope to voice act for one of your pieces someday. And then we can both boast if we end up getting something mueheeh.

ME=SURPRISED

OMFG!!!!

I am glad you are back, and stuff

Im glad your glad! Motivation is a key to success you know.

We missed you <3

I missed this place a lot as well. Thanks.

And don't delete my message again YOU PIECE OF SHIT
~Just kidding~ =D

>:)

And not a single fuck was given that day!

No one had sex because of my post? Well damn what for?

best news all day. welcome back chubbyladwitharocketpropelledrucksack . Does this mean a...5th voice acting contest?!

PS- Don't feed the trolls. It's how they win.

I was just making that post actually! however, currently I need to go to bed because I have my physics final tommorow. I'll type it up tommorow. Your entering right? your stories always crack me up. PS whats a druck sack? :o

I told you you'd crawl back here, begging for more.

Thats what she said... wait... ffff

glad to have ya back! but can you ever forgive me for removing you from my buddy list? i thought you were gone for sure! DX

NEVVEEERRRRRR

rocket propelled ruck sack. ruck sack. kinda like a fanny pack...without the faggotry. and yes i will enter. i always look forward to it especially after taking second last time ^_^. I'll make an even funnier story this time

A fanny pack without the faggotry sounds epic. Good luck with your story. Maybe you can get some store credit and get yourself a T shirt... *for me*

NOT SURPRISED. i secretly knew you were coming back in my heart.

Have you been spying on me? D:

NAHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!

UP YOURS DIRTBAG.

you're sending mixed messages

Nah i just edit spelling and stuff.

you're making my vajajay bleed....

Oh dear... I see. Well then were even now I guess muwahah.

DONT FEED THE TROLLS

Hey, I play Dungeons and Dragons. Im a master at handling trolls and goblins and all the sorts.

lmao not to be a total douchebag, but I got a good laugh outta your original leaving post.

Anyways, it's good to see you back!

xD

Hahah nah you dont sound like one, Im sure a lot of people laughed at it because making a serious post on a not so serious site = fail.

You know what i meant. And if you dont...well send me a pm and i'll help

Lol its ok really, trolling is all over here and ive grown to laugh at it. SAYYYY, You wouldnt by any chance be trolling me WOULD YOUUUU

Ohh you clever bastard

No I only troll recolors. And even then I tend to just let the pros handle those

Well, I tend not to take that shit seriously because it isnt serious. Its just some pixels on a screen telling you to go fuck yourself. Usually those pixels make me laugh anyway.

That and i dont troll friends

Hey dont worry about it haha its not that serious.

Yeah, fuck you.

"Yeah, fuck you" he said to me as I told him that I would not have sex with him. Tears rolled down his cheeks and dropped to the floor as he realized that i did not have the feelings for him that he did for me. He threw the wine glass at me and screamed at me. "You don't understand do you! You don't know what its like! I thought you had feelings for me but you just are a cocktease you know that? Just a fucking cocktease." He stormed out of my apartment and slammed the door behind him. I stared at the empty chair from across the table and grabbed some paper towels to clean up the mess he left.

The next day I sat down on my couch where he usually sat next to me and fiddled with the remote. I never once expected that he was gay. I was shocked really. I just thought he enjoyed being my friend. As I sat staring at the TV, a crash from the other room interrupted the program I was watching. I spun my head around and watched as a shadow holding a shotgun emerged from the bathroom.

He looked at me with a glance I cant quite explain. It was as if he was in another world and his body was being controlled by some demon. He was pointing the shotgun at me, immediatly I feared the worst. I sat in the couch just staring into the black barrel of the gun. It seemed like an hour had passed before he said something. He glanced down at the cold soda sitting on my table. A tear rolled down his face and he said "You know, I have always liked Mr. Pibb..." Then he held the gun to his face and pulled the trigger.

More Results